Добре дошли в нашия магазин!
    Категории

    0

      Замяна на продукт

      Магазин „Балмина ви дава правото да върнете закупеният продукт в четиринадесет дневен срок от получаването му, при следните условия:

       

      Моля прочетете внимателно и се свържете с нас, ако имате въпроси!

       

      Връщане на поръчка при получаване, поради Рекламация по счупване

       

      Ако получите повредена или счупена пратка, моля направете рекламацията пред куриера или служителя, който ви връчва пратката. Рекламации относно счупване или увреждане на закупени от стоки се приемат само ако те са направени при получаването на пратката, в присъствието на куриер или служител, особено в случай на счупване на продукти в пратката, при което се куриерът описва рекламацията в протокол. В случай на увредена стока, ще възстановим стойността на увредените продукти с доставка за наша сметка или по ваш избор можем да пратим стоките повторно.

      Рекламация може да се направи и в рамките на 1 работен ден след получаването на пратката с куриер. Фирмата се ангажира със записването на рекламации в съответния регистър според член 127 ал.2 от ЗЗП.

      Отмяна на поръчка по други причини

       

      Ако вие забележите, че сте получили продукти, които не съответстват на описанието или на очакваните от вас параметри, то вие можете да откажете договора си за поръчка си до 14  дни от датата на заявяване в писмен вариант по електронна поща или на физически носител /хартия. Разбира се във всички случаи ние ще се постараем да ви съдействаме, така че да останете доволни от продуктите.

      Закупената стока трябва да бъде върната в оригиналната опаковка, неразпечатвана, с пълна окомплектовка и в добър търговски вид, съгласно описанието от производителя до 14 дни от заявяване на отказа от договор за поръчка в писмен вид по  имейл или на хартиен носител, като разходите за връщане са за сметка на купувача и се формират на база на услугата, предоставяна от избрания от купувача метод на връщане - куриерска услуга или лично връщане на адрес  Хасково, ул.Цар Калоян 12-18, Балмина ООД.

      При невъзможност на продавача да предостави повторно на клиента поръчаната от него стока се задължава да предостави алтернативна такава или при несъгласие да възстанови заплатената сума, ако сумата е вече заплатена от купувача. Заплатената от клиента сума се възтановява по начина, по който е платена.

      • Имейл за контакт с нас за връщане на поръчка: info@balmina.bg
      •  Телефон за контакт с нас за връщане на поръчка: +359 896 117 080
      • Можете да попълните необходимите данни тук:

                 Рекламации

      МАГАЗИН на ЕДРО И дребно - ЕДИРНЕ (EDIRNE)

      Cavusbey mahallesi talatpasa caddesi no: 230 / Edirne / Turkey

      Работно време на магазина:
      пн - събота: 9:00 - 19:00
      неделя
      : 10:00 - 17:00

      Телефон на магазина:  +90 554 298 98 98 / + 90 284 214 40 40

      МАГАЗИН на дребно - ХАСКОВО

      ул. ,,Цар Калоян'' 12-18,гр.Хасково

      Работно време на магазина:
      пн - пет: 8:30 - 18:00
      събота: 9:00 - 13:00

      Телефон на магазина:  +359 893 329 959 

      склад на едро - ХАСКОВО

      Четвърти стопански двор - Склад за пчеларски инвентар,гр.Хасково

      Работно време на магазина:
      пн - пет: 8:30 - 18:00
      събота: 9:00 - 13:00

      Телефон за контакт:  +359 894 472 305

      Имейл: office@balmina.bg

      СКЛАД НА ЕДРО - РУСЕ

      бул. ,,3-Март'' 64,гр.Русе

      Телефон за конктакт:  +359 896 393 859

      Телефон за конктакт:  +359 899 606 640

      Имейл: office@balmina.bg