Добре дошли в онлайн магазин balmina.bg!

Навигация

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

 

 

Какво означава „ПОРЪЧАЙ С ЕДИН КЛИК!“?

 

Възможността да поръчате само попълвайки телефон и имейл за връзка с Вас. Няма отношение към времето за изпълнение и доставка на поръчката.

 

Колко време ще отнеме получаването на поръчката ми, в зависимост дали съм поръчал онлайн или по телефона?

 

Поръчките независимо постъпили по телефона или онлайн се обслужват по реда на тяхното получаване. Полагаме усилия да изпратим вашата поръчка възможно най-бързо. Стандартното ни време за обработка е 1-2 работни дни, освен ако не е обявено друго. Моля, имайте предвид, че част от артикулите, които намирате на сайта ни са налични на склад и е възможно подготовката им за изпращане да отнеме по-дълго време, за което ще бъдете осведомени в посочения по-горе срок. Ако има проблем/забавяне с вашата поръчка, ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.

 

Има проблем с един от моите артикули - какво трябва да направя?

 

Обърнете се към нас на телефон: 0896 611 70 80 от понеделник до петък, между 9:00 и 17:00, събота между 9;00 и 13;00 или на имейл info@balmina.bg и ще ви окажем своевременно и адекватно съдействие спрямо случая. 

 

Вашият магазин отворен ли е за посещения?

 

Да, разполагаме с физически магазин на адрес: гр. Хасково, ул. Цар-Калоян, 12-18 Работното време на магазина е от 08:30-17:00, от понеделник до петък и от 9:30-13:00 в събота. гр. Русе, бул. 3-ти Март, 64 , Западна промишлена зона Работното време на магазина е от 08:30-17:00, от понеделник до петък и от 9:30-13:00 в събота. Заповядайте.

 

Как да се свържа с отдел „Обслужване на клиенти“ и какво е работното време?

 

Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на телефон 0896 611 70 80, от понеделник до петък, от 9:00 до 17:00 ч. и събота  от 9:00 до 13:00 ч. или на имейл: info@balmina.bg.

 

Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?

 

Не е задължително да сте регистриран потребител, за да направите поръчка в онлайн магазина.

 

Как мога да платя моята поръчка?

 

С наложен платеж.

Плащане по банков път.

 

Не съм удовлетворен от продукта. Как да го върна?

 

Всеки потребител има право да върне закупения онлайн продукт в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни след получаване. Продуктът трябва да бъде в търговски вид, със запазена цялост на опаковката, придружаван от всички съпътстващи документи. Продуктът не трябва да е използван, не трябва да има следи от употреба. Продуктът трябва да се върне с всички аксесоари /ако има такива/. Транспортните разходи за връщане на стоката се поемат от клиента!

          Моля ползвайте формуляра за връщане на продукт от тук.

 

Получих дефектен продукт или повреден при транспортиране!

 

Ако установите, че даден продукт е дефектен, молим свържете се с нас на телефон: 0896 611 70 80.

Ако установите, че пратката Ви е с разкъсана опаковка и/или е повредена по време на транспорт, ВЕДНАГА се свържете с нас и изисквайте от куриера да напише протокол за рекламация /всеки куриер е длъжен да носи такъв протокол/! Не приемайте пратката!

 

ВАЖНО! Съветваме Ви в момента на получаване на стоката, внимателно да прегледате пратката за транспортни повреди!

 

 

Мога ли да поръчам по телефона?

 

Да, можете. Когато желаете да направите поръчка по телефон, подгответе си референтните номера на продуктите, за да избегнем грешки в намирането им. Нашите консултанти ще оформят поръчка от Вашето име.

 

Как да търся продукти в сайта?

 

В горната част на сайта, непосредствено след логото на Balmina.bg, се намира Търсачката. В нея може да пишете на кирилица, да въвеждате референтни номера или част от тях. Имайте в предвид, че ако търсите продукт в Google /не директно в нашия сайт/, могат да се визуализират продукти, които вече са изчерпани.