Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Тук ще намерите информация относно най-често задаваните въпроси към нас от клиенти

Колко време ще отнеме получаването на поръчката ми, в зависимост дали съм поръчал онлайн или по телефона?

Поръчките независимо постъпили по телефона или онлайн се обслужват по реда на тяхното получаване. Полагаме усилия да изпратим вашата поръчка възможно най-бързо. Стандартното ни време за обработка е 1-3 работни дни, освен ако не е обявено друго. Ако има проблем/забавяне с вашата поръчка, ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Има проблем с един от моите артикули - какво трябва да направя?

Обърнете се към нас на телефон: 0896 611 70 80 от понеделник до петък, между 9:00 и 17:00, събота между 9;00 и 13;00 или на имейл [email protected] и ще ви окажем своевременно и адекватно съдействие спрямо случая.

Вашият магазин отворен ли е за посещения?

Да, разполагаме с физически магазин на адрес: гр. Хасково, ул. Цар-Калоян, 12-18 Работното време на магазина е от 08:30-17:00, от понеделник до петък и от 9:30-13:00 в събота. гр. Русе, бул. 3-ти Март, 64 , Западна промишлена зона Работното време на магазина е от 08:30-17:00, от понеделник до петък и от 9:30-13:00 в събота. Заповядайте.

Как да се свържа с отдел „Обслужване на клиенти“ и какво е работното време?

Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на телефон 0896 611 70 80, от понеделник до петък, от 9:00 до 17:00 ч. и събота от 9:00 до 13:00 ч. или на имейл: [email protected].

Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?

Не е задължително да сте регистриран потребител, за да направите поръчка в онлайн магазина.

Как мога да платя моята поръчка?

С наложен платеж, Плащане по банков път, Изплащане с TBI лизинг.

Не съм удовлетворен от продукта. Как да го върна?

Всеки потребител има право да върне закупения онлайн продукт в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни след получаване. Продуктът трябва да бъде в търговски вид, със запазена цялост на опаковката, придружаван от всички съпътстващи документи. Продуктът не трябва да е използван, не трябва да има следи от употреба. Продуктът трябва да се върне с всички аксесоари /ако има такива/. Транспортните разходи за връщане на стоката се поемат от клиента! При нужда от помощ или съдействие с поръчка, можете да се свържете с нас на тел. +359 896 117 080, или да ни пишете чрез формата за обратна връзка

Получих дефектен продукт или повреден при транспортиране!

Ако установите, че даден продукт е дефектен, молим свържете се с нас на телефон: 0896 611 70 80. Ако установите, че пратката Ви е с разкъсана опаковка и/или е повредена по време на транспорт, ВЕДНАГА се свържете с нас и изисквайте от куриера да напише протокол за рекламация /всеки куриер е длъжен да носи такъв протокол/! Не приемайте пратката! ВАЖНО! Съветваме Ви в момента на получаване на стоката, внимателно да прегледате пратката за транспортни повреди!

Мога ли да поръчам по телефона?

Да, можете. Когато желаете да направите поръчка по телефон, подгответе си SKU номера на продуктите, за да избегнем грешки в намирането им. Нашите консултанти ще оформят поръчка от Вашето име.

Как да търся продукти в сайта?

В горната част на сайта, непосредствено до логото на Balmina.bg, се намира Търсачката (Търси в Balmina..). В нея може да пишете на кирилица, да въвеждате SKU номера или част от тях. Имайте в предвид, че ако търсите продукт в Google /не директно в нашия сайт/, могат да се визуализират продукти, които вече са изчерпани.