Доставка и плащане

 Посочили сте грешни или непълни данни за доставка - имена, адрес, телефон, пощенски код.

При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти. При невъзможност за доставка не по вина на www.balmina.bg (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с Вас.

1. Плащане
Поръчките се заплащат с наложен платеж при получаване на поръчката. Заплаща се на куриера.

2. Доставка и получаване на продуктите
С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи.
Поръчките се обработват от нас от понеделник до петък в работно време: 09.00 ч. -16.00 ч и се изпращат чрез куриерска фирма Спиди или Еконт в рамките на 3 работни дни.
Доставка до адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции.
Доставка до Офис на Спиди илиЕконт: Моля да посочите офиса на Спиди или Еконт.

3. Отказ от поръчка и връщане
Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия:
Продуктите да са в оригиналната си опаковка
Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване
Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)
Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка
Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката.

Адрес за връщане на продукти:
Балмина ЕООД
ул. Цар Калоян № 12-18, гр.Хасково

4. Рекламации и въпроси към нас
Моля, свържете се с нас на телефон 0896117080, за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуктите или услугите, предоставяни от www.balmina.bg

5. Спорове. Алтернативно решаване на спорове
Надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6; тел.: (02) 980 25 24; факс: (02) 988 42 18; гореща линия: 0700 111 22 ; уебсайт: www.kzp.bg
При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при който не е постигнато споразумение, Вие можете да отнесете спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адрес www.kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.

6. Съдържание и авторски права
Уебсайтът съдържа авторски материали и текстове, изображения, графични лога, графики, лога на търговски марки, бази данни и софтуер, които са собственост или са лицензирани от balmina.bg и са защитени от българските и други приложими закони и конвенции за авторски, сродни и други права върху интелектуална собственост. Възпроизвеждането на съдържанието, на уебсайта и/или който и да е негов елемент, обект на интелектуална собственост, може да се извършва само и единствено с писменото съгласие на balmina.bg. Използването на услугите и на уебсайтa не предоставя на потребителите каквито и да е права върху обектите на интелектуална собственост в цялост, нито върху която и да е част от тях.